2010年10月7日 星期四

廿二載情~絕密照片

1988年10月8日


當年今日係我同藍爸爸結緍嘅大日子


話咁快就廿二年喇!


回顧以往...


就像昨日發生嘅事...


一切一切依然瀝瀝在目...


俾大家睇下我D絕密相片先啦!



哈哈...我結婚啦...



我的好姐妹...人強馬壯...


哈哈...藍爸爸咪使旨意蝦我...妳死緊架...



妳地又話係我嘅老死...咁做咩玩我姐...


哼...衰人黎架!



唔記得有咩咁好笑...要睇黎DVD先...



尼個蛋糕係表小姐爸爸送俾我地架...


當時佢好似未畢業...


咁貴都買...


不愧係我好細佬



睇咗幾張相...大家唔到我有咩相同之處呢...


哈哈...咪係我嘅金牌笑容囉...


結婚相完...


唔好俾佢停喇...


繼續去相...蜜月之旅



蜜月揀咗去日本...


7天行程跟康X...要6千幾蚊...


22年前...係超貴之旅



2揀1...


一係去日本...


一係影輯結緍相...


哈哈...以我性格...緊係去旅行啦!


 


講結婚...不過有D好好笑嘅嘢一定要爆呀~


話說我地一班女仔得閒就會去長洲玩


有次...佢地幫我慶祝生日...



我記得係栗子蛋糕黎架


果次係我第一次食栗子蛋糕咋!



咁啱公司有個男同事住長洲...


唔知點解...


佢走黎揾我地...


全女班...走黎...非奸即盜啦!


男同事走咗...


佢地就話一定係鍾意咗我地其中一個...


哈哈...係真唔係呀...


仲有...仲有...


有次我話鍾意食某牌子古古力...


點知...佢每日都買一排過我...


嘩...大佬...我鍾意食姐...


唔使咁呀!


哈哈...


好明顯呢個儍佬唔係少少鐘意咗我咁簡單喎...


哈哈哈哈...


咁就好喇...


以後仲唔係我惡晒...



雖然我惡晒姐...


講真...我冇蝦佢架...


我有俾飽飯佢食架


大家睇下藍爸爸係我惜心照顧下...


係咪肥肥白白呢...



結婚3年...下...肥成咁...



  廿二年...好長嘅歲月...


好開心...因為我依然係你心目中嘅第一位


雖然我有少少變心...


哈哈...


我諗個個媽媽都係一樣...


不過...你唔使旨意走出我五指山呀...


我去東...你就要去東...


我去西...你就要去西...


哈哈哈哈....


沒有留言:

張貼留言