2011年4月1日 星期五

麵飽製作初班@第4堂

3月29日 星期二

今日已經係麵飽製作初班既第4堂喇!


時間真係過得好快


記得上第一堂時...


對住舊粉糰真係一舊雲呀!


而家都算掌握到點搓粉...


真係好開心



今次整咗兩款麵飽


南瓜提子飽




&


提子麥飽





今個月心情一直未好過...


聽到朋友患病...割了...割了...37釘...


我個心好痛...


妳叫我唔使擔心唔使喊...


sorry...


我D眼淚控制唔到囉!!


 


人生路上


唔同時段會遇上一些人和事


可能係天父巧妙既安排


係麵包班遇上尼個同學



分享咗佢既經歷


6次中風...人生觀既改變...


我好自然流露咗朋友既病況...我既不安...


佢既說話為我打了一枝強心針...


心情即時放開了


Queenie...多謝妳呀!!


Mandy


上天俾妳既考驗實在太大喇


不過有信心就會有希望


祝願妳逢凶化吉


早日康復


加油呀!!


沒有留言:

張貼留言