2010年7月27日 星期二

澳門飲飲食食兩天遊~Day1《part3》

7點幾...係時候食晚飯喇


行過去官也街先~


夜晚嘅官也街...一樣好熱鬧




我地揀咗誠昌飯店



尼度最出名就係水蟹粥



我地叫咗細窩嘅水蟹粥...每人都食咗4碗...先食得晒



唔錯...好鮮甜


不過小心有碎骨呀~



豉椒炒花甲...好味!



荷葉蒸雞


好香荷葉味...好好味呀!


 



食飽飽就四圍遊下...


行經尼條樓梯(果名唔多吉利呀)



咦!原來可以去到新濠天地&威尼斯人...


晏晝蠢咗添...走咗去搭的士...唔見咗22元啦!


夜晚嘅威尼斯人



新濠天地



同藍爸爸行完1大圈...係時候返酒店啦


酒店附近有超級市場


我地又入去逛咗一輪


哈哈!買咗好多嘢



杯麵...楊桃...果晚食咗啦~


哈哈!真係大食...



 


待續...


Day1《part1》


Day1《part2》


 


 


3 則留言:

  1. 我哋上次就係由威尼斯人行過嚟官也街呀!
    咁妳有冇食牛雜呀!係跛腳梯對面果間鴻彬記呀!

    回覆刪除
  2. 藍媽媽
    妳都出左三編啦...點解唔順世出埋佢呀...妳係度吊我....點解妳哋個個去澳門都玩得咁開心...而我就行到腳軟又無啖好食喎...真係同人唔同命啦...
    [版主回覆07/28/2010 22:54:00]出咗三篇...頭都大埋...手又攰...抖下先得呀
    我都腳攰架...不過去揾好嘢食...冇計啦

    回覆刪除
  3. 籃媽媽:雖然我不認識你,但從舒妹、wai-wai等你們聯絡中,我己知道;你是一位熱情好客,善於款待別人的真誠網友!俗語說;好心人,有好報;在此就報你健康、平安和快樂吧,也祝你家庭幸福!

    回覆刪除