2010年6月3日 星期四

食勻晒~

逢星期四,大少要學日文


不過今日破例冇去~


佢話聽日要考試...今晚要温習


改到星期二先學喎!


表小姐就照舊~出荃灣


今日佢老師依然咁盡責...彈足兩個鐘


我就逛足兩個鐘


最後走咗去吉の島買咗個放大鏡


呢幾日温習靠你啦~


 


今日返到屋企成8點啦!


叫定大少係樓下餐廳等我地~


哈哈!記住記住...攞埋個食物盒呀


點解??


咪就係果間餐廳D嘢份量十足


次次都食剩


不如裝番屋企咪仲化算~


我好鍾意食佢嘅自家製迷你法包...好新鮮好脆呀!


 


哈哈!大少醒目呀~攞咗個三格食物盒



妳地睇~裝滿晒呀!



藍爸爸你今晚就發達啦~


一次過俾你食勻晒三款食物


哈哈!我都係食得一款咋!


各位估下我食咗邊款...


沒有留言:

張貼留言