2010年12月11日 星期六

滿載而歸~

12月10日  星期五


今日好多謝各位姐妹們出席開心媽咪&我的生日blog聚


出席blog友有:Terryma  菲仔  攪攪震  JoeJoe  硬琳  太得閒 


寶貝兒  Yummy  開心媽咪 & me


亦好多謝各位送給藍媽媽窩心嘅禮物


就連未能出席嘅姐妹們...


胡李媽  玻璃人  Sandy  盛師奶


人雖然未能到來...


亦托人帶來禮物...


妳們嘅心意...


真係令我好感動...


多謝各人對藍媽媽嘅愛護


我無言感激...


只能係度向各位說聲謝謝!!


 


俾大家睇睇...


我今日收咗嘅窩心禮物有幾多...


4大袋...


哈哈...大家想像下...


1個人攞住尼幾袋嘢搭巴士...


會係點樣...


哈哈...D禮物實在太重喇...


最後call Phoebe係車站接我呀!



尼個暖水杯&古古力攪攪棒係壽星女開心媽咪送俾我架...


多謝妳呀~




哈哈...Chloe冇黎...都有送禮物俾我呀...


多謝Chloe...張貼紙好靚靚呀~



尼套強化瓷碗係Terryma送俾我嘅...


多謝妳呀~



尼個切碎器係菲仔送俾我架...


多謝妳呀~



尼套色彩鮮艷嘅食物盒係攪攪震送俾我架...


多謝妳呀~



尼把多用途廚剪&磁刀係JoeJoe&硬琳送俾我架...


多謝妳地呀



尼套好啱我用嘅Hand Mask &Hand Cream係太得閒送俾我架...


多謝妳呀~



尼個百寶盒係寶貝兒送俾我架...


多謝妳呀~



尼條披肩& Hand Cream係Yummy同埋胡李媽送俾我架...


多謝妳地呀~



尼個咁閃咁靚嘅掛鈎係玻璃人送俾我架...


多謝妳呀~



尼套實用廚具係盛師奶送俾我架...


多謝妳呀~



尼套電子曲奇造型器係Sandy送俾我架...


多謝妳呀~



除咗我...Phoebe都收到好多禮物...多謝各位!!


Terryma送嘅可樂味萬樂珠~



太得閒送嘅曲奇密實盒&文具套裝



菲仔送嘅pooh pooh杯



開心媽咪送嘅 File...



Blog聚完咗...


去咗mandy屋企...


我真失禮...只係帶咗兩梳蕉...哈哈...下次我識做架啦


多謝妳嘅指導&窩心嘅禮物


 


靚靚碟& Jenny Cookies


Mandy...多謝妳呀~



哈哈...唔好俾佢停...


夜晚約咗Annie  HoneyB & 蚊蚊係大埔打邊爐...


有傾有講...又3個幾鐘啦...


 


尼盒面膜係HoneyB送嘅...


多謝妳呀~



仲有蚊蚊親手造嘅電話吊飾...



多謝妳呀~


HoneyB仲有送零食俾Phoebe......



多謝妳呀~


 


今日滿載而歸...好滿足...


除咗指禮物之外...仲係指心靈上


好開心認識到大家...


仲得到咁大嘅祝福...


多謝妳地呀~


而我最大嘅生日願望...


係希望我身邊嘅朋友..家人...


每個人都開開心心...快快樂樂...平平安安...


咁我就心滿意足喇~



 


 


 


 


10 則留言:

  1. 藍媽媽 ))))) 祝你生日快樂
    [版主回覆12/12/2010 07:00:00]JoeJoe...多謝妳呀~

    回覆刪除
  2.  最緊要妳開心  
    [版主回覆12/12/2010 07:01:00]閒閒...好開心呀...多謝妳呀~

    回覆刪除
  3. 藍媽媽,生日快樂!我祝你願望成真,等Darling唱隻生日歌過你聽!

    Happy Birthday To You
    Happy Birthday To You
    Happy Birthday To 藍媽媽
    Happy Birthday To You

    回覆刪除
  4. 祝藍媽媽你生日快樂,有咁多人厚愛你真開心!
    [版主回覆12/13/2010 08:15:00]如月...多謝妳呀
    得到佢地咁厚愛我..就算無禮物...我已經好開心架啦

    回覆刪除
  5. 最緊要你開心
    [版主回覆12/13/2010 08:13:00]妳地個個都咁鍚我...就算無禮物...我已經好開心架啦

    回覆刪除
  6. 藍媽媽, 祝妳生日快樂, 身體健康, 日日都開開心心!

    回覆刪除
  7. 我都黎唔到...不過見到妳收禮好豐收呀...好開心呀...
    生日快樂呀...身體健康呀...
    [版主回覆12/14/2010 22:40:00]玻璃人...多謝妳呀~ 有妳地嘅厚愛...真係好開心呀

    回覆刪除
  8. 藍媽媽,
    預祝妳生日快樂, 身體健康, 最緊要都係日日都要開開心心

    回覆刪除
  9. 份禮物除咗妳啱玩,表小姐都啱玩架,希望妳會鍾意。
    祝妳生日快樂、心想事成!

    回覆刪除
  10. 唔好意思遲咗入黎 祝藍媽媽生日快樂, 身體健康呀

    回覆刪除