2010年12月24日 星期五

結伴同遊台北行~自娛篇

結伴同遊台北行~自娛篇


2010年12月18日-21日


哈哈...


今年嘅生日特別開心...


以往生日大多數會同家人一起慶祝


今年就唔同喇!!


自從識咗尼個最佳損友...



我地周不時吾係吃喝就係玩樂


今次我地玩盡D...


走咗去台北風流快活添


哈哈...


不過我有問准藍爸爸


攞住pass過去架~



今次旅行除咗損友&我之外...


仲有另一個美女架


等我同大家介紹下先


佢叫connie...


係損友個妹黎架~


乖...


快D同人打個招呼啦!!



阿妹早過我地黎...


亦早過我地走~


不過唔緊要架...


我地一樣玩得不知幾咁開心呀!



哈哈哈


從來都唔覺101有咩咁好玩



不過經過今次之後


我改觀咗喇


大家睇下...


就係尼度啦!!



咦...


果兩個美女係度做咩呀???


哈哈~


佢地係度試緊相機姐


大家見唔見我笑得好燦爛呀...


之唔咪損友叫我試機囉!!



試試下


諗到D好玩嘅嘢


就係試影完再用自己嘅相機影番


哈哈...


好得呀...


估唔到相中相都咁靚咁清喎~


 




 



就係咁影黎影去...


好似攪咗成個鐘


D店員成日望住我地...


哈哈...緊係話緊我地係咪儍架...


咁都玩一餐



既然玩得咁開心...


吾好俾佢停喇


去厠所都要影一餐...


哈哈...鏡中人




哈哈...諗起都好笑呀!!


沒有留言:

張貼留言