2010年12月25日 星期六

結伴同遊台北行~購物篇

結伴同遊台北行~購物篇


2010年12月18日-21日


今次去台灣真係要向好朋友&connie說聲謝謝


冇妳地嘅妥善安排...


旅程又點可以咁順順利利呢~



旅行前我就準備咗張list...


櫻花蝦杏仁豬肉紙...李錦利八仙果...查李布朗雞蛋布甸...................


哈哈...最終被我地一一激破


大家睇下我地嘅戰利品...


只係1日咋~



哈哈...


睇睇下...其實大多數係我架~




自由行真係好好多...


時間...行程...都可以隨自己而安排


我地途經街市...


好好奇咁走咗入去...


哈哈...


買咗好多好多圍裙...


買咁多做咩???


緊係送俾我既朋友仔啦~



真係平靚正架~




好朋友幫我排好D戰利品...


哈哈...


係係好誇張尼~



其實未買完架...


不遏無影相Lu...


費事嚇親大家就唔好啦~


沒有留言:

張貼留言