2010年12月3日 星期五

阿仔生日快樂~

踏入12月...


藍家就最開心


之唔咪我地一家三口都係12月生日囉~


今日係阿仔嘅生日


佢終於擺脫十下十下嘅日子


見2字頭喇...


哈哈


但係好似忽然大個咗咁嘅~


阿仔...


希望從今日開始


你唔再十下十下...


為自己嘅目標奮鬥...


咁我就安樂晒喇!


近日阿仔比較忙...


學業加上日文試...


呢排又係房閉關啦


明日嘅日文考試...


預祝你順順利利


考完先同你一次過慶祝吓~


慶祝押後姐


咁生日都要有蛋糕架


我同阿仔講...不如我整過妳呀!


哈哈...


阿仔居然話好喎~


多謝你呀...咁支持我


阿仔鍾意食凍餅


又鍾意芒果蛋糕


咁今次我就整咗芒果乳酪芝士蛋糕過佢食



噚晚未脫模時影低架架啦~



阿仔話生肖公仔都有得買...咁勁嘅...


哈哈...唔係我勁咩~


我見佢好開心呀!


阿仔...祝你


生日快樂...身體健康...永遠都開心快樂!!


沒有留言:

張貼留言