2011年1月8日 星期六

漁農迎春嘉年華

本地漁農美食迎春嘉年華


舊年黎過...


逛得好開心...


氣氛同去工展會...美食...好唔同


好多小朋友...


一家大細...感覺好温馨


我最初諗住星期日先去


點知阿仔話噚日得閒...


佢都有興趣喎...


哈哈...咁...好呀


即刻去囉~


今年又係逛得好舒服...


過比往年多人


大家睇下相啦





 



各式蔬菜~



粟米~



彩椒~



 



南瓜~






鳥頭魚好大條架...


不過都係賣40蚊咋~



今年都有石斑咸魚...


切開黎賣...15蚊両呀



酸木瓜..嘉道理農場自製架~



正蜜糖...都係嘉道理出品


150蚊3樽~



係度唔止行得開心...


我仲買得好開心架


 


本地優質烏頭...


40元1條



鹽爆魚肚...30元包(4両)~



紅扇...70蚊斤...


好貴...買俾阿媽既~



曹白咸魚...好少食架


不過阿仔話想試...咁好喇~



紫菜50蚊3包~



 


有機沙律菜20元~



 


海蜇...原來阿仔好鍾意食


叫我買...


50蚊3袋


即係6包...



 


正蜜糖150蚊3樽


買俾好朋友既~



有機芽菜...


買蜜糖送既~



哈哈...


睇下...我行到天黑喇~



行到喜宴...


好多人影相~



咦...原來Jacky Yu係度



佢親自整湯丸呀...



15蚊2粒...


綠茶黑芝麻湯丸...好貴呀



不過我都試咗2粒呀~



噚晚番到屋企...


即刻將條烏頭攪掂咗


鴛鴦檸豉汁蒸烏頭


好好味呀~



沒有留言:

張貼留言