2009年11月9日 星期一

一不離二‧開心blog聚

             一不離二‧開心blog聚


    11月8日星期日,約咗幾位blog友出黎聚一聚,


 今次blog聚出席包括有:HoneyB,蚊蚊,潔沁,仲有緊係我啦!


 隨咗HoneyB,蚊蚊同埋潔沁係我第一次見,佢地好nice,好有親切感呀!


 佢地約好咗去科學園逛逛兼影相,我都好想去嫁

,最慘就係我唔得閒啦!要留係屋企陪表小姐温習,無計啦!只好夜晚join埋佢地一齊食飯啦!


佢地真係好喇!行完入大埔同我食飯,仲要佢地先去揾位,真係唔該晒! 


今次去咗大埔明星酒樓打邊爐,我地烚下傾下,好快就過咗兩個幾鐘啦!

 


 今日我都無時間出街買禮物送俾佢地,只係煲咗D蔗水比佢地清清熱氣咋!希望妳地鍾意啦!


 


  食飽飽之後!HoneyB就俾佢地係科學園攞嘅禮物比我,佢地話排完再排,仲要唔怕瘀先攞到嫁,唔該晒!


 


  潔沁就帶咗佢去韓國買嘅手信送俾我地,多謝晒呀!


 


 


下次blog聚— 大埔逍遙游,期望妳地都能出席!


 


沒有留言:

張貼留言