2009年11月3日 星期二

人生第一次‧Blog聚

             人生第一次‧Blog聚


10月31日﹙星期六﹚下午2時,約定幾位Blog友到太古城鍾菜酒家聚一聚,


Blog友包括:舒妹,waiwai,太陽媽媽,開心媽咪& Chloe,JoeJoe&欣欣,我(藍媽媽)&表小姐(昕昕)


果日約定下午2點聚會,點知我做咗一樣我最僧兼甚少發生嘅事,就係遲到啦!真係要係度向各位Blog友講聲:唔好意思呀

!要妳地係度等我咁耐添!


去到酒家末坐定,就收到好多禮物喇!多謝晒妳地呀!!


舒妹去完韓國帶返黎嘅手信,表小姐話留番塊面膜比佢試下喎!



係酒家食咗D嘜,我自己都唔係好記得,點解?


因為見到尼兩位美少女就暈晒大浪啦

!仲點記得呀!哈哈~


尼幾張相係係JoeJoe度copy返黎架,希望佢唔介意啦!


 


尼張係攞太陽媽媽嘅,希望佢唔介意啦!


 


尼張係我地合作嘅畫


 


太陽媽媽手藝一流,尼D抓子整得好靚呀!紫色係表小姐嘅至愛!


 


JoeJoe送嘅禮物,表小姐好鍾意呀!

不過D蛋糕我一件都無得食,比大少同埋老爺食晒啦!


 


WaiWai 親手整嘅蝦米辣椒醬,試咗啦!好香好掂呀!


 


下期預告:大埔逍遙遊


景點(火車博物館,文武廟),吃(亞婆豆腐花,魚蛋粉,缽仔糕…),購物(大埔墟,平靚正,記住拖車黎),最重要緊係有薑醋攞返屋企啦!


時間:12月(等表小姐考完試先)


            12月12日(星期六),大家有無問題


名額有限,快D報名啦!

 


大家睇住舊年果煲薑醋先,可以止下渴嫁,哈哈~


 


沒有留言:

張貼留言