2010年1月16日 星期六

有緣千里能相會

             有緣千里能相會


今日好開心舒妹專程入大埔揾我飲茶,仲要佢破費請飲茶又買D零食俾小朋友,下次唔好同我爭啦!


有時覺得緣份尼樣野真係好玄,點估到一個〝無尼啦間〞嘅人會係網上成為blog友,最後更成為能互吐心聲既朋友,真係諗都無諗過,可能尼D情節上天一早已經為我地安排喇!


我對每一段情(任何)都會好好珍惜,但最緊要係互相維繫啦!


我無嘜強項,最叻可能係識煮幾個餸啦!


近日迷上整曲奇,或者因為成家人都可以參與,感覺真係好温馨好舒服!


尋晚食完飯專登整杏仁朱古力曲奇,全因為妳咋!


小小心意,希望妳喜歡


不過表小姐同大少食咗唔少,得番好少咋,真係為食到死,唯有下次整第二款俾多D妳試!


  杏仁朱古力曲奇


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言