2010年1月20日 星期三

哈哈!又有進帳

             哈哈!又有進帳


今日好開心,本來未係出糧日,因為連續3日都唔使返工,所以提早有糧出,


哈哈!我遇到嘅人個個都好好嫁!


我第一時間緊係入咗張票先啦!


户口又有進帳喇!


大少表小姐,我吾會咁衰嘅,


一定會請你地食好嘢!


今日食住個甜品先


                               芒果芝土杯


 


係咪好好味!你睇我對你地幾好呀!


尋晚表小姐做完體能返屋企,我煲咗佢鍾意嘅腐竹雞蛋糖水


 


有朋友問腐竹點解唔淋,


其實唔關凍水定熱水落,(我試過喇!)


關鍵係腐竹新吾新鮮,


仲要用中大火滚起大約15分鍾,就差不多變成豆漿喇!


朋友,妳嘅話我幾上心呀!哈哈~


 


又夠鍾帶表小姐出荃灣喇!


今晚要8點幾先返屋企!


 


 


沒有留言:

張貼留言