2010年1月22日 星期五

元朗遊

             元朗遊


今日一早就同咗個好朋友入元朗逛一逛


講起尼個好朋友,其實佢係表小姐同學仔嘅媽咪


都識咗佢差不多7年喇


係咁多家長中,我同佢特別投緣


都話緣份真係好玄,無得解釋


可能大家性格、思想、年齡,都差不多


而家雖然唔同校,但係好多時都一齊食早餐


有時佢仲陪我買餸,幫埋我攞


我生日,第一個send短訊俾我


有好嘢,實預埋我


唔知點解寫寫吓有D想喊


可能有D感動啦!


我個人好眼淺嫁,好容易感動


轉下話題啦!


去到元朗買咗好多嘢


俾你地睇下啦!


就係尼袋,唔好睇少佢,好重呀!


 


買咗3張大貼紙,1張送俾小朋友,2張表小姐


20元3張


 


尼款係圍村食品~手粉 5元3件


唔係D特別嘢,不過我細個食唔少,好有感情



尼D係迷你砵仔糕,4隻先有正常果D大,1元1個



金華火腿芯,係榮華度買


特價30元1包



臘鴨亦、腳,煲西洋菜一流,榮華度買


特價60元1斤



臘腸榮華度買 


要黎整蘿蔔糕



元朗烏頭


15元1條



唐芹2扎,婆婆自己種,見佢咁靚,幫襯下佢,


10元



生菜 3棵,又係婆婆種


5元



哈哈!買得都唔系幾夠喉,下次得閒又去過!


 


 


沒有留言:

張貼留言