2010年2月20日 星期六

友情






             友情

 2月20日  星期日

 

今日 blog 嘅標題係友情

友情嘅建立

如果你叫我用文字黎解釋

對不起

我材疏學淺,無咁嘅能力

咁唯有引用 blog 友(眠)幾句說話

黎解釋嘜嘢係朋友先啦!


#1.

朋友就是把你看透了 還能喜歡你的人 

#2.

真正的好朋友
並不是在一起就有聊不完的話题
而是在一起 就算不說話
也不會感到尷尬 

#3.
為你的難過而快樂的 是敵人

為你的快樂而快樂的 是朋友
為你的難過而難過的
就是那些 該放進心裡的人

 

#4.

如果我們之間有1000步的距離
你只要跨出第1
我就會朝你的方向走其餘的999
  

 

以上幾句真係好有意思

 


 

今日好開心

好朋友一早由港島坐車入大埔找我

同我食早餐之餘,仲帶來禮物

雖然唔係嘜嘢貴重嘢

但係果份心意係用錢買唔到嘅

多謝晒!

 

 

明晚老同學請食開年飯

有幸我係席上客

仲有好幾位讀書時嘅死黨會同仔女出席

哈哈!

諗番以前,我地就好似D仔女咁細(12,13歲)就認識

貶下眼,超過30年啦!

今晚我整定D牛油曲奇

聽晚要黎氹細路

 

 

 

 

 

沒有留言:

張貼留言