2010年3月16日 星期二

陪到底

            陪到底


 3月14日   星期日


大少早兩日問我呀,點解放假成日出街都唔陪佢


又係喎!俾佢提醒咗我添


就算佢幾大個,做媽媽嘅應該顧下仔女嘅感受


咁啱今日佢要出筲箕灣攞日文成績單


我今次實行做跟得媽媽


一於陪到底


但係港島區D路我唔熟喎


仲要係筲箕灣添


哈哈,有計


問下港島公主舒妹先


多謝舒妹指點迷津


仲帶我地去亞穌推介嘅金城餐廳



食咗佢地嘅班片炒河&嚤囉豬扒飯




(#大少話班片炒河好味喎)


尼餐又要舒妹破費添


今次真係唔好意思啦


下次唔好同我爭啦!


沒有留言:

張貼留言