2010年3月17日 星期三

重門深鎖

             重門深鎖


 藍爸爸有同事放大假


尼個星期就真係辛苦啦


每日早出晚歸


平日我好乖嫁


多數會等佢放工陪佢一陣先去瞓


點知,尋晚好攰


睇完蘇 Good 就去瞓啦


好瞓到藍爸爸按門鐘、打電話都聽唔到


原來末返齊人,我就重門深鎖


藍爸爸無門入呀


好彩大少係房聽到開門姐


唔係佢就要瞓走廊啦


藍爸爸今朝先同我講番,問我知唔知


哈哈!我都無醒過,點知喎!


早排好朋友先叫我要對老公加倍好好好D


哈哈!而家咁對佢......


想點呀!


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言