2010年3月10日 星期三

有感而發

                     有感而發


有時會覺得,每個人黎到世上一定有佢嘅原因


我地早已經被上天安排咗角色


記得細個嘅時候


住係上水兩層高嘅石屋


身邊唔係阿哥就係細佬


邊有人同我玩呀!


奇怪!


唔知係我邊方面咁吸引


屋企永遠都有好多小朋友出出入入


D小朋友見到我就好似螞蟻〝褸〞蜜糖一樣(我阿媽話)


個個華姐!華姐!咁叫我


而家!


我身邊依然不停出現螞蟻仔


出街永遠無悶場


不論大人定小朋友


見到我就姑媽!姑媽!咁叫我


哈哈!通街都係親戚,好攪笑呀


今朝要返工,咁啱小妹妹又要早黎


點尼?


好多謝陳太俾我帶埋妹妹返工


以前我從來無諗過自己會帶埋小朋友返工嫁


仲要係人地個女添


其實能夠幫到人


我唔會覺得煩


係我嘅福份之真


我好開心嫁!


 


 


沒有留言:

張貼留言