2009年10月15日 星期四

人生觀

                    人生觀


       有D朋友見到我,成日都話我要照顧表小姐,又要返工,唔攰嫁咩!唔好做啦!


       我想講既係,各人既人生觀都唔同呀!你地想做少奶奶,咪做囉!比著我,我會覺得好悶囉,好浪費時間

。叫我日日去飲茶打牌,我會死嫁!最重要既係我從來無講過比你地聽我有問題喎!做嘜幫我操心呀!


       表小姐由佢BB時就由我一手照顧,到而加咁大個叫我突然放手,我唔放心囉!(你地就想啦!你估我唔知你地諗嘜呀!)


          返工有時係就係會有D攰,但係從中得到既滿足感,信心,再加上僱主既信賴,同埋認同,係錢都買唔到嘅,我諗你地永遠都唔會明白嫁啦!(你地只係想揾個老公唔使做)


       多謝 各位 blog 友聽我『申』,我而加寫完舒服晒啦!身邊尼D三姑真係黑我憎呀


 


沒有留言:

張貼留言