2009年10月19日 星期一

多鬼餘

                               多鬼餘


       早兩日,陳太有位內地親戚黎咗香港旅遊,順道探訪佢地,而且仲送咗1盒佢去蒙古旅遊時買既禮盒裝猴頭菇比陳太,咁陳太好好人呀!叫我攞D返去煲


        大家睇下,點解要將D猴頭菇壓到好似火柴盒咁細呀!成隻咪幾好囉,攪邊科呀


              


            我睇來睇去,究竟煲湯要落幾多盒嫁!竟然無講到,唔好理啦!浸1包試下先算


              浸好後


          


            原來都有幾隻嫁,不過就細隻D,最後我用咗2盒去煲湯


  我同大少講,點解要壓縮姐,多鬼餘啦!1隻隻咪仲靚,使唔使攪咁多嘢呀!


        大少答得好好呀,佢話唔整D卓頭嘢,點吸引D遊客買呀!仲有最主要嘅係D商人將D次D嘅猴頭菇混埋一齊壓縮,鬼知呀!唉~唔怪得D人成日講『無奸不成商』啦!


       今次我買咗1 pack 急凍鮮花膠一齊煲,又幾好飲喎!


        


         猴頭菇雪耳煲花膠湯


      猴頭菇性平、味甘、助消化、利五臟、對消化不良、神經衰弱、胃潰瘍有良好的功效。


       花膠含豐富蛋白質、膠質、磷質及鈣質,是固本培元、補氣活血、增精強腎、美容護膚, 無論男女老少均適宜食用,是補而不燥之佳品。


     

 


 材料:猴頭菇2盒(浸軟,過水後揸乾),豬25元(洗淨後出水),急凍鮮花膠1 pack(解凍後,出水),雪耳1両(浸軟後去蒂,出水),蜜棗4粒


製法:水適量煲滚,加入猴頭菇,豬,蜜棗,水再滚起後轉小火煲2小時,跟住放埋花膠,雪耳再煲多半小時,落鹽調味,熄火飲得啦!


沒有留言:

張貼留言