2009年9月15日 星期二

新攪作之葱油餅(附加食譜)

             新攪作之葱油餅(附加食譜)


   各位唔好意思,最初諗住懶D咪唔寫食譜囉,點知大家都係同道中人,一樣咁鍾意食葱油餅,我而家寫番啦! 


   


        葱油餅尼樣小食食就食得多啦!不過一路以黎都無時間去揾食譜(籍口多多,懶就懶啦),平日要帶表小姐返學,一早就要起身,今日就唔同,起身仲掛緊8號風球,即係話唔使起身住,可以舒服多陣先啦!真係好更好嘅係,陳太打黎話今日唔使我過去幫佢煮飯呀,即係今日day off 啦!好嘢


         咁多時閒真係要揾D攪作先得,唔係實悶死我(唉!辛苦命),諗咗一輪就決定整葱油餅,因為全家上下都鍾意食,今日我情商表小姐幫手,不過佢就越幫越忙姐 (預咗)  ,煎好嘅葱油餅唔使10分鐘就無哂啦,大少話好好食喎!問我做嘜整咁少,我話試下整咋,廢事整得唔好無人吼呀!佢就話我整就驚姐,妳點會有問題呀!哈哈~多謝大少咁睇得起我,見你咁識講嘢,下次就整多D俾你食啦!  


    份量:4塊


 材料:中筋麵粉200克,沸水100克,冷水60克,葱3棵(切幼粒),菜油或植物油(約1 /4杯),鹽約3茶匙(4塊份量,末必用晒)


  製法:麵粉放入盆中,拌入沸水,用筷子快速攪拌成雪花狀,再加入冷水混合搓成蓋上保鮮紙,等大約10分鐘取出然後分成4等份,每個再擀成大薄圓麵皮 然後將油(抹滿整張麵皮),平均灑上幼鹽,最後加入葱花,再捲成腸粉狀,用保鮮紙蓋好,等多10分鐘,麵糰取出擀成薄餅,備用


     


   熱鑊落油,煎到兩面上色,然後加1湯匙水,蓋回鍋蓋,煎至無水聲,開蓋,再加少少油,煎至兩面金黃即成 ,食得啦!


  


             


沒有留言:

張貼留言