2009年9月26日 星期六

見報

                                      見報


        今日好忙呀!接咗兩單生意,係食晏嘅時候,老爺出黎陪我食嘢,順道去榮華用信用咭積分加咗$50換咗盒雙黃白蓮蓉月餅,大少話開始感受到DD中秋節氣氛啦!


         大家今日有無買東X日報呀!我同表小姐見報呀!上個月有日我帶表小姐操水,係泳池被兩位靚女記者訪問,今日好多人打電話話我知係報紙見到我地,叫我拿拿淋落街買份報紙睇下,哈哈~我同表小姐笑得好開心呀!


    如果想近距離見下我嘅真面目,就快D落街買番份東X啦!係A8版就見到我嫁啦!


    買唔到唔緊要,睇住張相先啦!記住攞放大鏡呀!


 


   


 


 


沒有留言:

張貼留言