2009年9月21日 星期一

人生第一次

           人生第一次


           尋日係表小姐第一次參加游水比賽,我緊係全力支持啦!真係差唔多由朝7去到晚7,坐到又熱到攰哂,見係妳咋表小姐,第二個都唔陪呀!


        系去游池途中有段小插曲,同大家講講先,諗起都好笑,大佬唔好當我師奶仔,嘜都唔知,呃得就呃,我會反抗架


        尋日朝約7點鐘,我就帶住表小姐去樓下的士站搭的士去泳池,真係喬啦! HoneyB又係度喎!我唔埋啦,搶咗佢部的士先,哈哈~咁就出事啦,上咗架賊車呀!平日我去泳池,架車係行富亨條路而且會係泳池後面落,連馬路都唔使過,好多時錶都唔使跳$14.5就去到,點知尋日個位的士大佬,就兜大路行吉豬島,仲要個個紅綠燈都停,停咗5個燈啦!係咁等呀等,個錶就跳呀跳,唔係咁呀!我趕時間先搭姐,浪費我D時間,我實在忍唔住啦!我就好客氣同個司機講:


 我(心平氣和):司機呀!我諗你第日去泳池唔我行尼條路,好多燈位要停呀!


 司機(語氣有D重):去泳池不褸都係行尼條路嫁啦!咁arm 要停我都無辦法


 我:唔係喎!D司機行富亨果條路,好快架喎


 司機:妳唔出聲叫我行


 我:嘜要出聲嫁咩,我平日唔出聲D司機都識行喎


 司機:開始無言


 我(繼續講):我成日搭嫁喎!一個星期黎泳池三日,次次都係行個條路,平日我$14.5就去到,今日$20蚊都唔知得唔得呀!


 好啦!終於落車啦!$19.7,即係$20蚊啦!仲要我睇車過馬路,你地話啦係咪無職業操手呀!映衰哂D同行呀!


 你好唔着我,睇我咁詩文以我唔出聲,你跌眼鏡啦司機大佬,哈哈


  言歸正傳,講番表小姐比賽,第一次黎講算唔錯嫁啦,係蛙式50米同齡賽中得第四名,與第三名相差0.17秒,差少少咋,加油!!繼續努力!我支持妳!


我拍低咗個過程同大家分享下,黃色帽就係表小姐啦!


 拍得太差請見諒!



沒有留言:

張貼留言