2009年12月15日 星期二

塱原濕地農莊、流浮山,士多啤梨農莊1天遊

               塱原濕地農莊、流浮山,士多啤梨農莊1天遊


             12月13日    星期日


 繼尋日大埔逍遙遊  ,玩到攰晒之後,今日又出動啦!


上次去馬灣,大澳遊船河,因為表小姐考試就無帶佢去,今次因為佢考試達標(全部90分以上),所以專登帶佢去當獎勵


今次係跟奶奶個屋苑去,因為我有住客証就走去報名,目的地係塱原濕地農莊、流浮山、士多啤梨農莊


上午9時正準時出發


第1站:塱原濕地農莊


尼個農莊阿蘇有介紹過,表小姐玩到無晒氣,點解?大家睇下就知嫁啦!


 


 


 


 


 


 


 佢滾咗15分鐘,出黎講好攰呀!哈哈~我覺得似倉鼠呀!


農莊仲有其他嘢玩同睇嫁:


 

  


 

  



  


 



 


 第2站:流浮山吃午飯&白由活動


 我地就係尼問食啦!


 


 食完就四圍遊下 


 


 


 


我放咗大少張相,快D睇啦!佢唔知嫁!


 


 


 第3站:白泥有機士多啤梨農莊


 士多啤梨45元1磅


 


 


你地睇!表小姐剪得幾落力,真係剪到停唔到手!


 


 


俾我限制下,摘咗25元


因為好易爛,唔想浪費,不過真係幾甜呀!好好味


 


 又係時侯返屋企啦!真係話咁快又1日啦!


 


 


 


沒有留言:

張貼留言