2009年12月14日 星期一

大埔逍遙遊~完結篇

                           大埔逍遙遊~完結篇


 


相片來源:胡李媽媽



12月12日 大埔逍遙遊,已經完滿結束啦!


好多謝各位blog友嘅鼎力支持,無咗妳地點成事呀!


最初攪blog聚無諗過有咁多人會參加嫁!既然大家咁支持,就一於大攪啦!攪1次blog聚兼大埔遊,務求令各位blog友可以開開心心過一個愉怏嘅周末,


唔知今次算唔算成功呢?


大家會唔會覺得辛苦呢?


咁下次又想去邊呢?


當日出席嘅blog友包括有:


胡李媽媽,HoneyB,儍妹~~Annie,舒妹,waiwai,C.T&Terryma,盛師奶,kamchoa甘草,太陽媽媽,開心媽咪&Chole,JoeJoe&欣欣,仲有我,藍媽媽&表小姐,陣容係咪好強大呢?


大埔遊其實係1個月前已經約定好,點解要咁耐?


咪因為煲薑醋需時囉!攪咗咁耐,真係唔好意思,要各位blog友變晒長頸鹿添!哈哈~


各位blog友已經post咗D相,同埋行程嘅詳細內容,咁我就唔多講啦!等佢地向大家報導啦!各位得閒嘅話,就遂個入去睇睇啦!


我係咁E放幾張相啦!(偷懶呀!)


 


 


 


 


 


 


 


今次收獲好豐富呀!


除咗收到好多伴手禮之次,仲認識咗好幾位blog友,


妳地個個都好nice呀!


經過今次咁長時間嘅接觸,我覺得大家都係真心真意嘅人黎! 唔怪得咁投緣啦!


係度再次向各位blog友講聲多謝!!


多謝妳地咁踴躍嘅報名!


多謝妳地咁積極嘅參與!


多謝妳地俾我嘅支持!


仲有妳地咁有心嘅伴手禮!


希望好快又再有1次開心blog聚啦!


 


 


沒有留言:

張貼留言