2009年12月26日 星期六

開心聖誕日

            開心聖誕日


    12月25日  星期五


今個聖誕好開心呀!住係挪威嘅細佬同佢老婆係22日返咗黎香港,剛剛趕得切返黎做冬,真係好啦!


聖誕日佢就黎咗我屋企,同我地一齊過聖誕,夜晚約6點出去和民食飯,點知咁早都要等位,真誇張!(仲要等30分鐘以上)


尼個就係我細佬,同我一樣好受小朋友歡迎,妳地睇表小姐就知啦!


 


食咗D嘜,大家睇下啦!


 


漏咗樣,係日式海鮮炒烏冬


 


佢仲帶咗D嘢返黎俾我


酒心朱古力


 


蜜糖杏仁(以前食過,好好味)


 


 瑞典嘅家姐叫佢幫手帶份禮物俾我,


真係唔認晒!更加要多謝大家姐咁有心啦!


香草三文魚


 


明日預告:海洋公園1天遊


沒有留言:

張貼留言