2009年12月12日 星期六

藍家薑醋大揭秘

                       藍家 薑醋大揭秘(附食譜)


  


薑醋尼樣食物,我每年例牌都會煲1次,


原因好簡單,就係屋企人同周邊朋友嘅支持,


多謝佢地咁欣賞!


我覺得慢工出細貨,永遠無速成品係好嘢,


網上有人話煲2日就食得,我就唔相信會好食囉,


我只會用傳統嘅方法黎煲薑醋,


所以要食我煲嘅薑醋,大家就真係要望到頸都長埋先得啦!哈哈~


今年比往年唔同,就係煲薑醋要加大碼,


點解?


因為12月12日係大埔逍遙遊嘅大日子,


有好多位blog友會出席,


為咗答謝各位頂力支持,我就奉上我少少嘅心意俾大家,希望大家喜歡啦!


薑醋嘅煮法各有不同,


有D人鍾意酸D會加白米醋,


有D人鍾意帶咸嘅,會加少少鹽〝吊〞味,


又有D人會用白米醋加片糖黎煲,(我奶奶就最鍾意)


總之就各施各法,務求令D薑醋最啱自己嘅口味,


咁藍家嘅薑醋又係點煲尼,


今日我就將個煲法向大家披露,


材料:


薑10斤,醋20斤(薑,醋比例係1:2),蛋(隨意),咸蛋(可加),豬腳或豬手(隨意),黑糯米醋1斤


製法:薑洗淨,刮去薑皮,然後風乾1晚,取出拍扁,再用白鑊爆香,同埋烘至乾身


再將薑放入煲內, 跟住倒D甜醋入煲內,醋要浸過薑(倒入約15斤醋留番5斤待用),開中火煲至醋滾,再轉小火煲2小時,熄火。


跟住隔日攞出黎煲滾,每次滾起再煲20分鐘以上,煲咗兩星期後,就可以隔多幾日(約5—7日)先煲


直至食前2天,就可買豬脚/手番黎先出水(凍水放入滾起再煮約20分鐘)取出沖乾淨,隔去水分後就放入薑醋內(薑醋先加埋剩下嘅5斤,同埋1枝黑糯米醋煲滾),以中少火煲大約30分鐘,熄火,焗1晚


食前1晚就可放入已煮熟去殼嘅雞蛋入薑醋內(醋先煲滾),浸一晚,咁聽日就煲滾食得啦!


*如果想加咸蛋就要係食前2,3日就要先放入薑醋內


 


 


沒有留言:

張貼留言