2009年12月6日 星期日

大埔逍遙遊~準備出發

             大埔逍遙遊~準備出發


    各位blog友係咪等到頸都長埋,望極都末到大埔逍遙遊呢,無計啦!D薑醋要煲夠時間,D薑先夠粉,咁先至好食嫁!


快啦!快啦!距離12月12日仲有6日,大家到時記住飲飽食醉先走呀!


我今日已經去咗平日買開豬肉果檔度,訂咗兩隻豬手同埋四隻豬腳,果檔D豬肉好靚仔靚女嫁,隻隻都皮薄肉瘦,同埋有晒香港出世紙,唔係偷渡嫁!


今次我隨咗加雞蛋,都想試下加咸蛋,哈哈~唔理妳地鍾唔鍾意呀!都要做我嘅白老鼠,每人都要試一隻呀!


大埔逍遙遊出席名單(排名不分先後):


﹡如有遣漏就通知我啦!


1.胡李媽媽


2.HoneyB


3.儍妹~~Annie


4.舒妹


5.waiwai


6.C.T&Terryma


7.盛師奶


8.kamchoa


9.太陽媽媽


10.開心媽咪  X2


11.JoeJoe  X2


12.藍媽媽  X2


集合地點:大埔墟火車站美心餅店門口


時間:上午11時30分


行程安排:


首先會去酒樓坐坐,談談心 → 遊一遊古靈精探D.I.E總部 → 火車博物館 → 文武廟 → 香料批發店 → 富善街 →X苑花店(我嘅同學開嫁,梁思浩成日係電台講話幫襯嘅花店,就係尼間,我地入去睇下花,去下廁所) →粉麵廠(粉麵係自家制)唔錯嫁 → 食魚蛋粉、亞婆豆腐花、飲西茶…任君選擇 → 大埔墟街市(大家唔使驚污糟,好乾淨仲有空調添,行得好舒服,星期六有好多海鮮賣,我驚妳地唔停得手,仲有就一定要幫襯梁X記,佢D凍肉出晒名平靚正) →行程大致結束


温馨提示:


記住帶齊個人物品:包括1個樽裝薑醋,購物袋或手拉車仔,其餘嘅自己諗啦!


仲有仲有,最緊要記住帶錢呀!我今個月D斧頭錢攞咗黎煲薑醋,無錢借過妳地嫁啦!哈哈~


*特別報告,特別報告:


1.有blog友問要唔要帶伴手禮呀!我個人認為隨心啦!有時間準備嘅就攞黎同大家分享啦!


2.個樽嘅size 要夠裝2舊薑,2-3舊豬腳,1隻咸蛋,3隻雞蛋


    特別報告完畢!


沒有留言:

張貼留言