2009年12月22日 星期二

阿九魔力

              阿九魔力


   12月21日  星期一


早前阿九話會黎香港,咁我地幾個blog友就日等夜等,點解時間過得咁慢嫁!可以講得上係望穿秋水(好似又誇D),好啦!好啦!期待已久嘅日子終於來臨啦!


唉!有時D嘢就係咁〝喬〞,前1晚有D唔舒服,個人有D暈暈地,個朝要去陳太度幫佢煮定幾個餸,真係唔想郁。仲有最衰就係自己定力唔夠,D媽咪叫我去食早餐,我受唔住引誘,就係咁跟咗人去啦!


上到陳太度都10點啦!12點15分之前就要走,唔係實遲到啦!唔得!要提起精神,開工啦!可能阿九魔力嘅關係,我整餸加煮埋,再幫佢掃埋個地兼拖埋,都係12點咋!哈哈~我都覺得自己勁呀!


個朝極速可以煮D嘜?俾大家睇睇


磨豉節瓜炆腩排


 


豆腐煮雞柳


 


 日本咖喱魷魚豬皮牛栢葉魚蛋(俾佢仔仔帶返學大食會)


 


魷魚蒸肉餅


 


菜心


 


 今次blog聚去咗旺角小肥羊,唔係佢好食,係因為方便阿九,唔使佢撲來撲去,其實去邊都無所謂,最重要係有個地方俾我地傾餐飽


今次出席嘅blog友包括:阿九,Dada,太得閒,舒妹,HoneyB,傻妹Annie,太陽媽媽,我(藍媽媽)


太陽媽媽因為有事,傾咗幾句就走咗啦!不過佢好有心,放低咗D禮物俾大家


 


拌手禮相片係太得閒度偷嫁!


唔該晒閒閒



 


 


 


沒有留言:

張貼留言