2010年5月22日 星期六

說不完的話~

             說不完的話~


今日舒妹入黎大埔


最初諗住同妹妹玩下...請表小姐食下乳鴿...


點知妹妹臨時唔過黎~


哎喲!見唔到添!無計啦...要見總會有機會嘅


妹妹冇黎,咁我下晝咪即係好得閒囉...


我就提議食飽飽去元朗行番轉


哈哈!好朋友真係好呀!冇請我食檸檬喎~


我地真係好嘢...


由上車講到落車~


食又講...行又講...


真係有說不完的話呀!


同好朋友一齊就好似大家冇見好耐...


想將所有嘢講晒佢知咁...


哈哈!總之就係雞啄唔斷啦...


唔得啦!下次要食埋晚飯至掂呀...


今日去到元朗,我地去咗呢間好出名嘅B仔涼粉


 


食咗鮮什果西米露



芒果糯米卷~



同埋麻辣雞亦尖



仲有多謝妳帶黎嘅禮物呀~



表小姐好鍾意呢塊黑版...


佢想買好耐啦!



今日真係好開心~

QQ表情笑


期待下次嘅來臨...


沒有留言:

張貼留言