2010年5月6日 星期四

死可以解決嗎??

            死可以解決嗎??


臨近母親節,講呢個話題


真係唔好意思啦!過唔講個心就唔舒服~


妹妹嘅媽咪經常向我訴苦


每次都對住我喊苦喊忽


一係就話老公出面有女人


一係就話經濟有壓力


再唔係就話家人齊齊說她不是~


最初我都被佢感染到喊咗好幾次


但當佢每次講來講去都係呢D相同嘢嘅時候


而佢又繼續執迷不悟


永遠環繞住尼D問題,死纏不放


我開始累啦~真係覺得佢好煩


仲好影響我嘅情緒添~


早幾日佢情緒失控,係公司大吵大鬧


好似全世界人欠咗佢咁


仲撞頭埋牆,話要自殺唔好阻佢


而家佢仲係醫院呀!


唉~以佢既性格


死係遲早嘅事


佢認為死可以解決,就不如快D解脫啦


冇人會覺得可惜


但係最令身邊人心痛嘅係佢囡囡


一個咁得意咁可愛嘅小妹妹


點解佢媽咪可以咁狠心


捨得離她而去


令佢失去至親,孤獨一生呢?


每次我諗起妹妹嘅人生路


眼淚就自自然然咁湧出黎


作為母親嘅我真係唔能夠接受


亦唔能夠理解


我只覺得佢媽咪係一個超級超級自私鬼


一直利用緊個女,根本就唔鍚佢


真係唔佩做人阿媽呀~


 


*係度要多謝胡李媽媽,妹妹好鍾意妳送果個公仔呀~


成日摟住同佢傾計呀!


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言