2010年5月1日 星期六

藉口多多

                          藉口多多


                          5月1日 星期六


好朋友成日〝借D意〞請食飯


一係話〈餐債餐償〉唔係就話〈大家開心〉


哈哈~總之就藉口多多啦


呢個慳妹平日就慳慳埋埋


但係一到同我地去食嘢就絕不手軟


今日佢又出手啦


理由係表小姐呢個月生日


哈哈~佢話呢次要食大D喎,唔好同佢客氣


我地一行5人就去咗〝遊食吟嚷居酒屋〞食放題


今日我地食得真係好盡情呀


最早果枱黎,最遲果枱走


食咗成3個鐘


仲要係未停過口呀


不過掛住食冇嘜影相添!


妳地睇下表小姐呀


枱D嘢都未食,又去劃嘢食啦


 


 


表小姐冇人同妳爭,妳係女仔黎,可唔可以斯文


D呀!


 


今日食得咁開心,真係要多謝好朋友呀!


我無以為報喎~


唔通又要餐債餐償先得~


哈哈!最多得閒就煮D私房菜過妳食喇


唔使擔心~我唔會燒個羊架妳食嘅~哈哈


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言