2010年5月23日 星期日

雪碧 scones~

                    雪碧 Scones


 



 今日發生一件令我不悅嘅事...


不過針係冇兩頭利嘅


好難兩全其美~


經一事長一智


我嘅智慧又高咗啦!

為免影響大家嘅心情...

呢D唔開心嘢我以後唔會再提啦~

唔理咁多


化悲憤為力量!


早前見T&P教整scones~


好似好易咁喎!


後黎再食埋Terryma整嘅scones


唔得~我要學整呀...


今日的起心肝跟T&P學整scones


哈哈!我用咗雪碧黎整... 


原來真係好易整又好食


半小時就ok啦


好方便~


食譜參考T&P


 


 


沒有留言:

張貼留言