2010年5月30日 星期日

迷你老婆餅~

我最怕就係悶~


叫我乖乖係屋企好好休息...


唔係唔想...不過真係好唔習慣囉!


好耐之前我已經想整老婆餅啦


不過實在太忙啦!


時間根本就唔許可


而且我從來唔打冇把握嘅仗~


今日終於忍唔住...要出手啦!


神咁早就走咗去大埔墟


買咗包好緊要嘅材料......糖冬瓜


 


集合人地嘅食譜,製法,短片...各樣各樣


開始賞試整啦!


 


新鮮熱辣嘅迷你老婆餅出爐啦~


 


哈哈!好酥~而且味道真係一樣...好開心呀!



今次第一次整算成功啦!自己都好滿意~


不過仲有進步空間...


D皮太薄啦~要厚番D


D餡太多啦~又可以少番D


以我黎講...甜度可以減少D


期望下次有個完美老婆出現啦~


食譜&製法參照: 綠萼   獨角仙  Cherry Poon  Sandy


 


 


 


沒有留言:

張貼留言