2010年5月25日 星期二

知唔知人擔心~

表小姐去親飲茶一定會食鳳爪


我見佢咁鍾意...


今日就親自泡製咗D愛心鳳爪過佢食


點知...哈哈!加多咗辣椒


佢話好辣呀!


sorry呀!下次我會輕手D啦 


 


講番表小姐


我明明叫佢今日游水游到6點好啦


點知我地係屋企係咁等...


等到7點都末見人


點呀!又唔帶電話...


去咗邊呀...知唔知人擔心


7點半終於返黎啦


原來教練唔俾早走...


同埋佢走咗去買珍珠奶茶


(買咗兩杯,一杯佢自已,一杯俾哥哥,,,咁我呢)


 


唉!唔怪得咁遲先番到黎啦


真係俾佢嚇餐C呀!


 


 


 


 


 


 


1 則留言:

  1. 藍媽媽 ,點解你左手邊回主頁果排字會落左最底架 !其實我見到已經好耐 ,定係我個電腦有問題呢

    回覆刪除