2010年5月4日 星期二

母親節 blog 聚~

             母親節 blog 聚


               5月3日 星期(一)


哈哈~我呢個大忙人,平日叫我 blog 聚真係有難度呀


不過今次係母親節 blog 聚


身為母親既我點都要抽空出席啦


今次 blog 聚嘅地點係 Hawcafe 港品味


今次陣容好強大呀! 出席嘅 blog 友有:盛師奶 ,胡李媽媽,Terryma, 開心媽咪,攪攪震 , 太得閒,新潮師奶仔 ,硬琳 , 大家姐 , 玻璃人 ,菲仔 , JoeJoe,Yummy,Fian & 藍媽媽


今次 blog 聚攪得咁成功,真係要多謝盛師奶 & 胡李媽媽


大家睇下個場地先啦


最初諗住坐呢度,但係實在太焗啦


 


最後選擇坐裏面,哈哈~有泠氣開放呀


好舒服呀!


DSC09372.JPG


以下D相係係JoeJoe度借嘅,真係唔該晒


睇下我地食咗D嘜



 


 


食飽飽又到伴手禮出場嘅時候啦


哈哈~成張長枱都放滿,真係勁呀!


 


各位blog友,多謝妳地嘅伴手禮呀


因為呢排比較忙,


blog友伴手禮D相,我諗過兩日先補番呀


真係唔好意思啦!


 


 


沒有留言:

張貼留言