2010年8月25日 星期三

默哀3分鐘

今朝8點趕及回家


為被「屠殺」嘅8位遇難者默哀3分鐘...


願你們安息吧!


仲係菲律賓留醫嘅梁頌學...


加油呀...唔好放棄呀...


了解我嘅人應該好清楚...


我係一個好感性嘅人


近日菲律賓事件...不用多說了...


目睹整個「屠殺」過程嘅我...


呢幾日...心傷透了...


眼淚...唉!


阿仔唔準我再睇啦



事件實在太多太多嘅疑問...



太多嘅為何...


太多嘅流血...


太多嘅不幸...


實在令人氣憤...



一個個幸福家庭...被破壞了...


菲律賓...


我絕對不會踏足這個鬼地方...


沒有留言:

張貼留言