2010年8月12日 星期四

唔順路架

下晝出咗荃灣幫表小姐交支票


真係唔明點解仲要親自去交...其他方法唔可行嗎??


真係浪費時間...


反正出到去...咁咪四圍逛下囉...


大少話好想食天后Mimosa果D拿破崙



問我順唔順路...


吓!我去荃灣...天后...唔順路架...


不過見你講咗幾個月都末去買


拿破崙又係你至愛


好啦!買過你今晚學完日文返黎食啦


哈哈...我對你幾好呀...


第日你有我對你一半咁好...我就心滿意足喇...


我買咗2件芒果拿破崙,1件士多啤梨拿破崙,


1件士多啤梨mousse



我啱啱食咗芒果拿破崙...


真係好鬆脆喎...


哈哈...食到成地餅碎添



表小姐都唔知點解咁鍾意食牛腩河...


去到天后就話要食...


華姐唔揀...嗱嗱聲走入去大利清湯腩


哈哈...為食妹呀!



回程望下時間...5點38分


咦!307P...5點45分有車係天后返大埔喎


哈哈...真係好喇...


仲要係我屋企對面有得落車


嘩...超方便呀!



 


 


 


3 則留言: