2010年8月10日 星期二

多謝大家賞面

8月9日  星期一


大少&表小姐去旅行...買咗條三文魚番黎


吓...點食得晒呀...


尼條咁大嘅三文魚...最好就同blog友分享



嗱...我切架啦!



哈哈...太公分豬肉...每人一件



每人分得一嚿咁細嘅三文魚..點好意思呀...


等我攞埋盒朱古力去先...


今日好多謝各位blog友賞面...


大埔咁遠&天氣咁熱都肯入黎


今次組成團...最要多謝緊係Terryma啦!


我一開口...佢就幫我班齊人...真係唔該哂喇!


出席有:Terryma+小嘟 ,胡李媽,太得閒 ,JoeJoe+欣欣, 開心媽咪+Chloe,


硬琳+大冬瓜,攪攪震+桐桐,Sandy+二少,菲仔,me


行程:飲茶 >購物 >食豬扒麵 >梁X記入貨


 


哈哈...我地清一色都係食豬扒米線...


大家食得好開心喎



見到尼四位美少女咁開心...我都開心埋一份添...



多謝攪攪震嘅muffin



多謝Terryma嘅叮噹餅&海苔




今日好開心同大家飲茶...傾計...行街...


下次我地再組團玩過...


 


 


 


3 則留言:

  1. 藍媽媽, 唔制呀, 冇我份.....
    [版主回覆08/11/2010 16:16:00]唔好 啦...我地下次約過呀~

    回覆刪除
  2. 藍媽媽, 真係好多謝你的三文魚 & 古古力, 已經比我地食哂喇, 好好味呀  

    回覆刪除
  3. 藍媽媽好豪呀  雖然我嚟唔到、都要謝謝妳

    回覆刪除