2010年11月10日 星期三

不吐不快~

近日好朋友講述番係醫院痛苦嘅經歷


其實我睇番心跳會加速架


可能果種恐懼仍然埋藏係心裏面


未能夠舒發出黎...


 


回頭想想...


真係好似發夢一場


係醫院嘅20天...


妳肉體受盡嘅折磨...


心靈上嘅創傷...


我相信永世難忘!


 


又正如我...


只不過作為陪伴者


當然我冇肉體之痛啦...


但心靈所受嘅傷痛...


俾起妳...相差都不遠呀...


每次去到醫院...


真係好吾想入去呀


就連拖地阿嬸都認得我啦...


每次拉開門廉...


心裏面承受住好大好大嘅壓力


最開心...就係見到妳有好轉


坐係度...精精神神嘅樣


最難過...就係妳病情轉差


身上插滿喉管...


果一刻...好痛好痛好痛...


回家途中...


眼淚不知流過多少次....


仲有仲有...


當每次妳冇回覆...


我心裏面就急...咩事呢...?


擔心死人...


所以有時妳會見我晨咁早就到...


就係尼個原因


話過妳知..


唔止我呀...


仲有妳另一個好朋友都係呀!


而家講晒出黎...


心...好似舒服咗


壓力...好似減少咗啦!


 


好開心...見妳精神胃口都好咗


咁我尼個媽媽係時候功成身退喇


咁妳就吾使再俾我煩住啦!


不過不過我間中都會黎架~


哈哈~


 


 


 


 


 


4 則留言:

  1. 有好朋友的支持,已經係一種強心針
    [版主回覆11/12/2010 08:15:00]多謝攪攪震...朋友能重生...都係多謝妳們為她不斷送上祝福...佢先能夠平安渡過咋
    到佢好番要幫佢攪個重生大會...到時又麻煩大家啦!

    回覆刪除
  2. 面對逆境困難,一定唔好放棄,身邊嘅人永遠支持o架!
    [版主回覆11/12/2010 08:16:00]多謝雀后...朋友能重生...都係多謝妳們為她不斷送上祝福...佢先能夠平安渡過咋
    到佢好番要幫佢攪個重生大會...到時又麻煩大家啦!

    回覆刪除
  3. 媽媽...I reli love u~
    [版主回覆11/12/2010 08:19:00]而家俾D壓力妳...食多D嘢...重生大會等緊妳呀!

    回覆刪除
  4. 你朋友好番就好啦...慢慢調養好身體到時可以再開開心!

    回覆刪除