2010年11月15日 星期一

辣蟹莊之聚

11月12日 星期五


今日真係好榮幸..


得到Lonely邀請我出席蟹蟹聚


哈哈...


有蟹蟹食...我緊係唔執輸啦!


出席有:Lonely T&P 菲仔 Sandy+大少,二少


琳琳+大冬瓜 JoeJoe+欣欣


 mei Terryma+大小姐


舒妹&我+Phoebe


地點:銅鑼灣辣蟹莊


今日叫咗好多嘢食...黄金蝦...避風塘炒蟹...海鮮湯...


全部都好好味呀!



相片提供:JoeJoe


尼度好抵喎...餐前有雞腳送...


Phoebe食得好滋味呀!



餐後仲有生果...甜品送添




相片提供:Lonely


         飲飽食醉...又到伴手禮出場嘅時候


                   多謝  Lonely送嘅hand cream


              


                   &  五味子 


      


        多謝 T&P送嘅雲南民族小袋子



多謝Terryma送嘅可愛打蛋器



&


迷你黑糖銅鑼燒



唔止呀...仲有呢枝自家製梅酒...


多謝妳呀!



多謝mei送嘅腰果小食



多謝JoeJoe送嘅handcream&沐浴粉



多謝琳琳送嘅皇后蛋糕



多謝Sandy送嘅紅豆牛奶布甸



多謝菲仔送嘅檸檬味貝殼蛋糕



多謝好朋友送嘅大福草餅



&


Phoebe勁鍾意嘅原隻燒魷魚


(哈哈...最後我地幫佢瓜分咗)



仲有仲有...


好多謝各位姨姨送俾Phoebe嘅禮物


佢好開心丫~



而我係好緊迫嘅時間內....


整咗呢款黑芝麻糯米糍


唔知點解無上次整得咁好食呀!



                                            


     




 


 


5 則留言:

  1. 淨係食伴手禮都食飽飽喇!
    [版主回覆11/17/2010 08:42:00]哈哈...滿載而歸呀

    回覆刪除
  2. wow ... 好開心呀 !!
    [版主回覆11/17/2010 08:41:00]哈哈...又真傾得食得好開心喎

    回覆刪除
  3. 我老公話好好食一次過食左三件, 我同欣欣一人半件
     

    回覆刪除
  4. 屋企三個食左糯米滋話好香好好味 ,多謝藍媽媽

    回覆刪除
  5. 藍媽媽
    妳要求高咋!這一餐真係好好味道喎!見到妳哋越聚越開心,繼續努力出去聚呀
    [版主回覆11/17/2010 08:28:00]唔係架...我覺得今次真係整得差咗呀 不過就真係聚得好開心囉

    回覆刪除