2010年11月2日 星期二

千島沙律醬斑塊

近日得閒D...


對手又痕喇


哈哈~


攻打四方城...?no  no  no !


我唔好架~


只係手痕痕好想整野食姐


之前係圖書館沉迷睇煮食書籍...


每次十本八本咁借番屋企


哈哈...時刻書不離手架!


其中一本...〝宴客小菜


嘩...睇到我流晒口水呀!


其中尼款


千島沙律醬斑塊


好 yummy 呀~



有譜譜架~


不過我改咗少少...佢醃料落2湯匙糖...太誇張啦...我落咗1茶匙咋!


仲有仲有...佢既芡汁料...生粉1茶匙...水1湯匙...唔掂喎...要加多少少水呀!



佢用石斑肉...而我就用咗靑衣柳


改用龍脷柳亦可以...滑D添



 


 


沒有留言:

張貼留言