2010年11月3日 星期三

落入凡間的天使

(可以將噪音變成音樂
可以將你o既失望同唔開心變走
可以將夢想變成真實
只要心入面有愛的天使
咁 你有你o既天使未呀? )

讓我飛 千個星球 不休假 暖夏到深秋
分享歡笑時 分擔牽掛感受
別怕 便有信心去走

玩笑中 都有溫柔 這感覺 說吧說出口
溫馨的鏡頭 笑臉原來不斷有
珍惜跟你有緣做摯友


陪你去走 大樹下蕩韆鞦
戰勝積雪漸厚 你會有點成就
前去吧我放手 無聲靠在背後
虔誠在身邊保守 笑或淚流
能被愛已堪稱最富有

(未放低 這個星球 天黑了 我沒有飛走
漆黑中最是 接近黎明等白晝
凡間的天使愛從未悔疚 )

陪你去走 大樹下蕩韆鞦
戰勝積雪漸厚 你會有點成就
前去吧我放手 無聲靠在背後
虔誠在身邊保守 笑或淚流
難及這份愛直到永久

沿途伴著盪韆鞦
戰勝積雪漸厚 你會有點成就
前去吧放開手 默默在你身後
虔誠在身邊保守 笑或淚流
能被愛已堪稱最富有


我諗尼一刻...尼一首歌...我要聽1千次1萬次先可以喇~


 


 



沒有留言:

張貼留言