2009年6月12日 星期五

我的煮飯生涯(一)

                                       我的煮飯生涯(一)


        之前有提及過,我走咗去幫人買餸煮飯,最初做既時候真係有D壓力,因為唔知人地鍾意食嘜野餸,自已不斷諗會唔會太甜呢!會唔會太咸呢!會唔會太辣呢!會唔會份量太少呢!會唔會唔合口味呢!......腦海不斷重復以上問題。


         自問買餸煮飯對我來講唔係難事,可以話係我唯一既強項,我從來無擔心過煮出黎D餸無人食,居然而家會有呢D問題出現。不過問題始終要解決既,經過我反覆自問,又向陳太傾過後,問題好似解決咗,心情輕鬆晒,信心又返黎啦!


         多謝陳太對我既信任,我會整多D平靚正既餸比你地食嫁啦!


         由今日起我會記低每日既菜單,直至8月底為止。(工作期為三個月) 


今日晚餐:蒜蓉什丸炒莧菜  $12


                     魚膠蒸釀豆腐   $10       共$36


                     煎南乳雞亦  $14


星期六、日唔使返工,下星期一再繼續......


  


       


2 則留言:

  1. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除
  2. 加油呀!!!你一定掂
    [版主回覆06/14/2009 16:55:00]多謝支持!我會繼續努力

    回覆刪除