2009年6月27日 星期六

光陰似箭

                         光陰似箭


        尼幅相係大少和他的同學係5歲既時候同遊韓國時影既,距離現在都10幾年啦!時間過得很快,但係印象還很深刻


       小女孩的媽媽是我的好友,以前時常相約去買餸兼食早餐,但因為97既問題,佢地一家移民到英國定居,往後既日子只能隔2、3年才見一次面(佢地返港),不過小女孩就一直沒機會碰面


        早幾日接了個電話,原來係小女孩打比我,佢返咗香港(自己返港)住係姨媽家,好開心聽到佢話黎探我,今日我就出咗去車站接佢,我一望就認得佢啦!當然現在已經不是小女孩啦!美少女一名,依然係眼大大笑容滿面


 


  


    一對天真的活寶貝


 


10幾年後既今日,佢地依然咁可愛


哈哈~比我醜化咗


 


 


沒有留言:

張貼留言