2010年9月12日 星期日

雀后~生日快樂!

尼幾日四圍wet...唔得閒寫blog添


今日趁雀后舊曆生日...


哈哈...嗱嗱聲出埋尼篇先


雀后~生日快樂!


祝妳身體健康!工作順利!青春常駐!!


9月10日  星期五


因為雀后生日嘅關係


今晚好開心


可以同一班blog友去食正宗嘅韓國菜


韓松韓國料理


出席嘅有:主角...雀后 , 為我地訂枱嘅...阿mei ,第一次見面嘅...Zevia,胡李媽媽,攪攪震&桐桐 ,我&表小姐


Zevia...第一次見面咋


好開心認識妳呀!


今晚食到正宗嘅韓國菜真係要多謝阿mei帶我地去


仲幫我地訂埋枱...唔該晒!




好鍾意食韓國菜...


8小碟放到一枱都係...


哈哈...唔理好唔好食...


睇見都開心




想深入了解我地食咗D嘜...


哈哈...麻煩各位到訪各位blog友度...


包保你地到口水都流埋!


王牛排...石頭鍋飯...醃肉眼...海鮮葱花餅...海鮮火鍋...


好好味呀!


今晚食飽飽仲有伴手禮收添


阿mei送俾表小姐嘅眼鏡抹布...多謝阿mei



攪攪震送俾表小姐嘅朱古力餅...多謝攪攪震



Zevia送嘅布甸&即沖南瓜湯...多謝Zevia



阿蘇推介嘅義香麻油...多謝雀后



呢個 Le creuset grill pan


係阿mei,胡李媽媽,攪攪震 & me送俾雀后嘅生日禮物


希望妳鍾意啦!


                                                   


 


 


 


沒有留言:

張貼留言