2010年9月28日 星期二

十十會~不倒翁

9月27日  星期一


歡迎歡迎  歡迎歡迎  (普通話)


為着要歡迎今晚嘅主角


T&P and 大老爺返咗香港



好sweet呀!


我地一班卜友可以借機聚埋一齊十十下喇!


下我地今次嘅陣容先啦


出席:主角~T&P and 大老爺


第一次見面嘅 Lonely&囡囡  (妳地好~


好高興認識妳地呀!)


Sandy&二少


硬琳&大冬瓜  盛師奶&囡囡  攪攪震&桐桐


Yummy  Terryma  mei  JoeJoe 


開心媽咪  菲仔  胡李媽  雀后


仲有我



123...黎張大合照先


十十會會場:不倒翁中日火鍋料理


嘩...張枱真係好大呀...


今次我地唔使分開啦...可以坐埋一齊


真係唔該晒呀!



齊人啦...伴手禮出場


哈哈...好強呀...到都開心呀!



見我地人強馬壯...就知我地幾咁有食力啦


哈哈...6個湯底...放滿一枱食物



同場加演真人show



係度要多謝各人嘅伴手禮


阿mei嘅梅糖,胡李媽嘅拉尺


T&P嘅古古力,雀后嘅雜豆



Yummy嘅榴槤&鳳梨酥,攪攪震嘅杏仁豆腐花


菲仔嘅柚子小蛋糕,盛師奶嘅椰汁糕



琳琳嘅花生酥,Lonely嘅黑芝麻粉&藍梅餅乾


Sandy嘅蜜棗,Terryma嘅龜龜包&糖衣杏仁



開心媽咪嘅椰絲花生糖&曲奇


仲有我同大家分享嘅刨粟米器...希望大家鍾意啦!



部份相片來源:雀后,JoeJoe


(唔該晒妳地)


 


5 則留言:

  1. 昨晚的場地, 真係好適合多人聚會, 最重要唔駛分開坐呀

    回覆刪除
  2. 好多謝你個伴手禮-刨粟米器好啱用呀

    回覆刪除
  3. 等我買幾條粟米嚟玩吓個刨刨先得!
    [版主回覆09/30/2010 08:23:00]哈哈...方便好多...唔使續粒揻喇

    回覆刪除
  4. 個位TABLE DANCE令太好正呀

    回覆刪除
  5. 個栗米刨好正呀 ,等我都買番幾條粟米黎刨先
    [版主回覆09/30/2010 08:11:00]以後唔使續粒搣咁麻煩喇

    回覆刪除