2010年9月5日 星期日

考耐性

奶奶星期日生日...


今年好想親手整壽包送俾佢


氹下佢開心...唔錯


今日係圖書館借咗本書


裹面有教整壽包呀




好...等我試下整先


吓...唔係呀...


大桃包...壽包仔...唔同造法架


大桃包簡單好多...


但係壽包仔就真係難到我喇...


佢用咗麵種嘅方法...


要經過17小時第一次發酵之後...


再要進行17小時第二次發酵...


17+17...嘩...咁既係要發酵34小時啦


好耐呀!


不過本書話尼個方法整既包


會軟熟d喎...


哈哈...我就照跟啦


晏畫磋好粉團...





要等咁耐好心急呀...


唔知成唔成功添架...


而加乜都做唔到...


尼個製法真係好考耐性呀!


 


 


6 則留言:

  1. 好期待妳個包包呀

    回覆刪除
  2. 好考順喎呀新抱仔,好期待呀!整好記得教埋我地

    回覆刪除
  3. 你真係有耐性,比我一定會做易d果個!

    回覆刪除
  4. 期待期待, 仲有幾耐先睇到個成品呀

    回覆刪除