2010年4月15日 星期四

嚇親

                       嚇親


                      4月15日   星期(四)


噚日係屋企收到一個電話,話要揾藍爸爸


我話:藍爸爸唔係度


對方:妳係邊個


我話:妳邊位揾佢


對方:妳係佢邊個


我話:我係佢太太


對方:我係XX診所打黎,之前佢係我度做咗全身檢查,驗身報告出咗,使唔使話妳知


我話:全身檢查?有咩


對方:係呀!報告出咗


我話:幾時呀?


對方:2月25日


我話:冇喎,冇聽佢講過喎


對方:(發瀾渣)頂妳個肺,問咁多嘢,(跟住講粗口)問侯我阿媽,cut 我線


吓!做咩呀?我當時都唔知佢攪邊科,講講下唔夠講,粗口都出埋~


由對方話XX診所...果刻我真係有D驚嫁,好驚藍爸爸係咪有事唔話我知,但係到佢話使唔使話妳知,我就醒覺,覺得有可疑啦!聽完尼個電話,個心怦怦跳呀!嚇死我咩!


我緊係即刻話俾藍爸爸知啦!佢話肯定係呃錢黨啦!


吓!咁勁?連個名都知~


大家真係要提高警覺呀!嘜嘢招素都有嫁!


唔知係噚日俾佢嚇親呀,定係今日天氣太差呢


真係唔知~


總之今日心情就勁差啦,嘜都唔想講,做咩都冇心機~


唉!好慘呀!


沒有留言:

張貼留言