2010年4月17日 星期六

合桃 & 提子鬆餅

             合桃 & 提子鬆餅


                     4月17日  星期六


好朋友見我尼幾日心情唔好


專程入大埔探我


今日見到妳...好開心呀~


哈哈!而家嘜事都冇喇


所以話姐~朋友係精神支柱黎嫁~


而家充滿力量啦


噚晚好夜啦~


好朋友先得到我批准


俾佢入黎同我飲茶


(難為妳啦~真係要鍚番啖先

)


哈哈~因為時間關係


好嘢就整唔到嫁啦~


簡單嘅勉勉強強都可以嘅


咁我就整咗合桃鬆餅同埋提子鬆餅


希望妳鍾意啦~


記住食之前焗下佢會好食好多嫁


 


鬆餅我整過2次咋~


我覺得今次焗唔多夠色


下次會掌握得好D嫁啦!


 


合桃鬆餅


裹面D合桃我焗過先加入去


好香好脆嫁


我鍾意呀~


 


提子鬆餅


用咗45mm嘅杯仔去焗


細細杯,當小點


唔錯嫁~


 


 


 


 


 


 


沒有留言:

張貼留言